Here I AMsterdam!

Here I AMsterdam!

Állásinterjú a TQ-nál

2016. október 05. - dianaams

Arra gondoltam, hogy csak akkor írok erről, ha pozitív választ kapok a jelentkezésemre. De! Annyira meghatározó élmény volt a mai állásinterjú, hogy mindenképpen szeretném bemutatni ezt a lenyűgöző helyet és koncepciót, attól függetlenül, hogy felvesznek-e vagy sem.

 

Ma délelőtt 11-re hívtak be a második körös interjúmra Amszterdam központjában, a virágpiac mellett a Singel-en lévő startup hubba, ami többek között a Google és a TheNextWeb által vált valósággá. Ez a TQ, egy olyan nemzetközi exponenciális növekedésre hivatott tech startupokat tömörítő irodaház, amelynek az üzemeltetése is startup formában történik. Ide jelentkeztem community manager gyakornoknak, amit egyébként a HoiTalent nevű állásportálon találtam.

13891851_1721236724816781_8685841902022998002_n.jpg(forrás: tq.co)

Az első interjú is nagyon pozitív élmény volt, rögtön az ügyvezetővel, Sophieval találkoztam, aki körbe vezetett a 4 szintes, egykori bank irodaházból teljesen letisztult, modern designnal kialakított open office-ok és meeting roomok-on keresztül, a tetőn található rooftop bar és rendezvényteremmel bezárólag, aminek a legmenőbb kilátása van a belvárosra. Ezt követően egy kicsit beszélgettünk a TQ koncepciójáról, ami arra hivatott, hogy az exponenciális növekedésre képes tech startupoknak nyújtsa a lehető legkényelmesebb munkakörülményeket és képzéseket, társasági és szakmai rendezvényeken keresztül egyaránt. Ezt gyakorlatilag úgy kell elképzelni, hogy tematikus kurzusokat - pl programozó kurzusokat - szerveznek, csapatösszerázókat, befektetői rendezvényeket, pitch versenyeket és eseményeket hoznak létre a meglévő hatalmas network-jükre és marketingre építve. Rólam is beszéltünk, főleg a magyar startupokról írt szakdolgozatom, és az egy éves gyakornoki munkám érdekelte őket az Analogynál. Szerencsére volt mit mesélni, továbbra is nagyon hálás vagyok a csapatnak!

A második interjú már izzasztóbb volt, ugyanis Robert Gaallal találkoztam, aki az egész csapatot menedzseli. Hallhattam néhány morzsát a múltjából, 2 startupot épített fel, majd a Google HQ-ban dolgozott vezető pozícióban Mountain Viewban, és most a TQ irányításába kezdett. Ő is hasonlókat kérdezett rólam, mint az előző interjúztató, majd először néhány szituációs kérdést kaptam, amiket korábban már ők átéltek - ezeket szerintem sikeresen vettem, mert többször megerősített, hogy ők is így kezelték a helyzeteket -, majd beleástuk magunkat a startup témába: melyik a kedvencem és miért, beszélgettünk a Preziről, Uberről, a véleményemre volt kíváncsi, mi a sikerük titka, hogyan tudnak tovább növekedni. Ezt követően a kérdéseimre kaptam választ arra vonatkozóan, hogy hogyan néz ki a csapat, mit várnának tőlem stb.

Alapvetően Robert visszajelzése alapján sikeresnek éltem meg az interjút, ha nem is kapom meg az állást, egy életre szóló élmény volt bekukkantani a színfalak mögé, illetve ilyen szakmai tekintélyekkel több,mint fél órát szinte teljesen kötetlenül beszélgetni. Jó érzés, hogy kíváncsiak voltak rám, az elképzeléseimre, arra, hogyan látom én a világot. Írok majd a fejleményekről. Addig is pillantsatok be ti is a színfalak mögé, ha még többet olvasnátok: 

Képes bekukkantás a TQ-ba

Mi történt szeptemberben a TQ-ban

TQ Facebook oldal

TQ weboldal

A bejegyzés trackback címe:

https://dianaams.blog.hu/api/trackback/id/tr4011738869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása